HEJ och HJÄLP vad längesen det var något publicerades här på bloggen. Tiden har bara rusat iväg och jag har varit upptagen på en massa olika hörn - plugg, jobb, ännu mer plugg osv osv osv. 
Aja, tänkte bjuda här på lite bilder från ett av min sambos syskonbarns dop - det mellersta av dem alla tre. Det var ett enkelt, mysigt och familjärt dop med sambon som talade ett egenskrivet doptal inspirerad av en låttext. Låt mig bjuda på det - och njut av mysbilderna från dopet!
 

Vår krigare

Låt detta bli ditt segertal

Ord för dig när vi inte är här

Som påminner dig om vem du faktiskt är


Låt detta lyfta dig

När du känner dig nere och allt är tungt

Hoppas orden är nog

För att känna dig stark, min vän


Ibland så kommer du falla hårt

Ibland förlorar du allt

Men det är bara att kämpa

Och resa dig igen

Vår krigare


Du kommer få motgångar tills det smärtar

Och göra misstag att lära dig av

Men tillslut så kommer du bli så mycket mer

Än du kunnat tro


Låt oss få lyfta dig

När du känner dig nere och allt är tungt

Vi kommer finnas här för dig

Tills du känner dig stark, min vän


Världen kommer försöka knäcka dig

Men vi hjälper dig upp när du gått omkull

Vi finns här för dig och kommer älska dig oavsett

Vår Krigare

 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

17 May 2017 18:59

Så fint💕

Kommentera

Publiceras ej